Regulamin Klubu Pojedynków

 1. Terminy używane w regulaminie:

1.1. Sędzia - osoba, która nadzoruje cały pojedynek oraz prowadzi Klub Pojedynków. W jej obowiązku jest informowanie wszystkich obecnych o postępie pojedynków (tzn. wygranych rundach, początku i końcu rund jak i pojedynku).

1.2. Pojedynek - składa się z co najmniej trzech, maksimum pięciu rund.

1.3 Runda - główny współczynnik pojedynku, który mówi o ogólnym wyniku pojedynkujących się czarodziei. Wygrana runda, to taka gdy zaklęcie rzucone przez atakującego nie zostanie odparte przez drugiego uczestnika (jeśli mowa o zaklęciach silnych), bądź w przypadku zaklęć słabych i złożonych, obydwa działania atakującego nie zostaną odparte.

2. W pojedynku muszą brać udział trzy osoby: sędzia oraz dwóch czarodziejów walczących ze sobą.

3. Pojedynek rozgrywa się do trzech wygranych rund.

4. Za każdą wygraną rundę, zawodnik otrzymuje odpowiednie wynagrodzenie w formie punktów dla domu i/lub galeonów, w zależności od stylu w jakim pokonał zawodnika.

5. Po wygranej rundzie, zawodnik musi odczarować (uleczyć) przeciwnika, który ucierpiał w starciu, by mógł kontynuować walkę.

6. Pojedynki, które zostaną ogłoszone rankingowymi, będą oceniane pod względem 1) stylu wygranej każdej z rund.

6.1. Najwyżej punktowana jest runda wygrana za pomocą zaklęć łączonych. Otrzymuje się za taką 3 punkty do rankingu.

6.2. Za rundę wygraną zaklęciami słabymi, zwycięzca otrzymuje 2 punkty do rankingu.

6.3. Za rundę wygraną zaklęciem silnym, zwycięzca otrzymuje 1 punkt do rankingu.

7. Osoba, która zdobędzie najwięcej punktów w rankingu zyskuje tytuł Mistrza Klubu Pojedynków, który przyznawany jest na końcu roku szkolnego.  

8. Pojedynkować można się tylko używając programu ICeQ 5.05.

 

PROGRAM ICeQ 5.05

Dlaczego?
Nie istnieje tutaj ograniczenie wysyłania jednej wypowiedzi na sekundę, co dynamizuje rozgrywkę.
Można go pobrać z mojego Dysku Google [tutaj].

 

 Jak go skonfigurować?

Następnie, wchodzimy w Ustawienia > Wyświetalnie > ustawiamy liczbę 1 i klikamy “OK”.

 

AUTOZAMIANA

 Do pojedynkowania używana jest autozamiana. Dzięki tej funkcji można jedną literkę zamienić w całe słowo, bądź zdanie.
Jak ją ustawić?

Wchodzimy w Dodatki > Autozamiana

Tak jak na przedstawionym obrazku, w pierwszy wiersz wpisujemy znak, który ma zamienić się na wypowiedź widniejącą w drugim okienku.W tym wypadku literka “d” ma zamienić się na słowo “UNIK”. Po wpisaniu jednej z kombinacji należy kliknąć “dodaj”, by mieć możliwości na wprowadzenie następnych autozamian.

Nie używamy w autozamianie POLSKICH ZNAKÓW,  
czyli  nie wpisujemy np. DRĘTWOTA, tylko DRETWOTA.

Spis wszystkich zaklęć znaleźć można [tutaj].

 

Opracowała prof. Ysabel Manesent