0
0
0

Magiczna Fontanna Szczęścia

Magiczna Fontanna Szczęścia jest to loteria w której może brać udział każdy członek społeczności szkolnej. Odbywa się ona w trakcie trwania roku szkolnego. 
  1. W celu wzięcia udziału w loterii należy wysłać kupon. Każdy kupon kosztuje 30 galeonów i w danym tygodniu można wysłać jedynie dwa kupony. Do wysyłania kuponów będzie służył specjalny formularz, który zostanie opublikowany w newsie. W przypadku nie posiadania wymaganej liczby galeonów w skrytce, wysłany kupon nie zostanie uznany w losowaniu. 

  2. W jednym kuponie obstawia się wynik dwóch losowań, w każdym losowaniu zostanie wybrana jedna cyfra z zakresu 1 - 5. 

  3. Losowanie zwycięskich cyfr będzie się odbywało w każdy poniedziałek o godzinie 21.00 w szkolnej auli [amg_aula]. Z Magicznej Fontanny będą losowane dwa kamyki, na każdym z nich będzie wyryta zwycięska cyfra oraz runa. Losowanie będzie się odbywało z udziałem bota. 

  4. Do każdej runy będzie przypisana konkretna nagroda. To jaki symbol pojawi się na kamyku, będzie determinował nagrodę jaką uczestnik loterii otrzyma za poprawne obstawienie cyfry. Jeżeli zdarzy się sytuacja, że osoba w dwóch kuponach obstawi taką samą cyfrę, która będzie zwycięska, to wtedy nagroda ulegnie podwojeniu. 

Przykład:

Osoba X wysyła dwa kupony na loterię:

Kupon 1: 
Kamyk nr 1: 3
Kamyk nr 2: 5

Kupon 2:
Kamyk nr 1: 2
Kamyk nr 2: 5

Za co łącznie płaci 60 galeonów. Następnie odbywa się losowanie kamyków i wyniki są następujące:

Kamyk nr 1: 4, runa Fehu (pod runą kryje się nagroda: 30 punktów, 100 galeonów)
Kamyk nr 2: 5, runa Ansuz  (pod runą kryje się nagroda: 40 punktów, dzień bez kartkówek)

Osoba X poprawnie obstawiła kamyk nr 2 i to w dwóch kuponach, więc nagrody, które kryją się pod runą Ansuz, ulegną podwojeniu, czyli otrzyma 80 punktów i zwolnienie z pisania kartkówek w ciągu dwóch dni. 

Nazwa runy

Nagroda dla uczniów

Nagroda dla nauczycieli

 Fehu
  • 120 galeonów
  • 80 punktów
  • 100 galeonów
  • 30 punktów do RN 
Uruz 
  • Dodatkowe 5 minut na kartkówce z dowolnego przedmiotu. 
  • 5 punktów
  • Podwojona liczba punktów za najbliższą zabawę.
  • 4 punkty do RN
Thurisaz 
  • 20 galeonów
  • Możliwość zgłoszenia nieprzygorowania na jednej lekcji. 
  • Dodatkowy dzień na dodanie dzienników.
  • 10 galeonów i 2 punkty do RN
Ansuz 
  • 30 punktów i 30 galeonów
  • Ocena W z Transmutacji o wadze aktywności.
  • 10 punktó do RN i 30 galeonów
  • Dodatkowy punkt podczas wizytacji.
Raido 
  • 40 punktów i 20 galeonów
  • Bilet na podróż na Księżyc.
  • 40 galeonów i 7 punktów do RN
  • Tygodniowy urlop na Hawajach. 
Kenaz
    • Możliwe złapanie znaczka Ferrisa jako czwarta osoba.
  • 60 galeonów i 6 punktów.
  • Możliwe złapanie znaczka Ferrisa jako czwarta osoba.
  • 60 galeonów.
Gebo
  • Randka z dyrektorem Arszenikiem lub botem Ferrisem
  • 10 galeonów i 25 punktów
  • Zwiększona liczba punktów za dodanie dziennika w dniu lekcji.
  • 10 galeonów i 10 punktów
Wunjo
  • Podwojenie punktów zdobytych na lekcjach w danym dniu,
  • 30 punktów i 60 galeonów
  • Podwojenie punktów z inkwizycji za dany tydzień
  • 60 galeonów i 5 punktów do RN
Hagalaz
  • Ocena z latania o wadze aktywności.
  • 40 punktów.
  • Możliwość kupienia trzeciego losu na następne losowanie.
  • 60 galeonów
Nauthiz
  • Spersonalizowane powitanie w bocie Ferrisie.
  • 25 punktów i 25 galeonów
  • Darmowa fasolka w zabawie Magicus Externus.
  • 30 galeonów i 13 punktów do RN.
Isa
  • 10 galeonów i 10 punktów
  • 10 galeonów i 2 punkty do RN.
  • Stała podwyżka o 50 galeonów tygodniowo.
Jera
  • Koszt kuponu na następne losowanie mniejsze o połowę.
  • 50 galeonów i 50 punktów.
  • Możliwość wyboru terminu wizytacji.
  • 50 galeonów. 
Eihwaz
  • Darmowa czekoladowa żaba.
  • 40 punktów i 40 galeonów.
  • 5 punktów do RN i 30 galeonów.
  • Darmowa czekoladowa żaba.
Pertho
  • Podwojenie punktów na wybranej lekcji w jednym dniu.
  • 30 punktów
  • Potrojenie punktów za dodanie dziennika w dniu lekcji.
  • 45 galeonów i 5 punktów do RN
Algiz
  • Dodatkowe 5 minut na kartkówce z wybranego przedmiotu.
  • 70 galeonów i 20 punktów
  • 60 galeonów.
  • Dodatkowy dzień na dodanie dziennika.
Sowilo
  • Operator w Wielkiej Sali na 12 godzin.
  • 30 punktów i 30 galeonów.
  • 40 punktów do RN.
  • 40 galeonów.
Teiwaz
  • Operator w dormitorium.
  • 35 punktów i 70 galeonów
  • Możliwość dodania własnej kategorii do gali końcowej.
  • 70 galeonów
Berkano
  • Ocena W z run o wadze aktywności.
  • 30 punktów i 30 galeonów.
  • Brak konsekwencji za jedną nieusprawiedliwioną nieobecność.
  • 40 galeonów.
Ehwaz
  • Autograf Arszenika.
  • 40 punktów.
  • Autograf Arszenika.
  • 40 galeonów
Mannaz
  • Komenda na kolor w bocie.
  • 15 punktów i 25 galeonów
  • Komenda na kolor w bocie.
  • 10 galeonów
Othala
  • Znalezienie się na liście w kronice wygranych w izbie.
  • 50 punktów.
  • Znalezienie się na liście w kronice wygranych w izbie.
  • 5 punktów do RN i 30 galeonów.
Laguz
  • Noc z dyrektor Xaville.
  • Jeden dzień zajęć z podwojonymi punktami.
  • Noc z dyrektor Xaville.
  • 40 galeonów.
Dagaz
  • Jeden darmowy kupon na następną loterię.
  • 35 punktów
  • Jeden darmowy kupon na następną loterię.
  • 20 punktów do RN