Program nauczania OnMS

Klasa I

  1. Lekcja organizacyjna. Dwaj głupkowie i geniusz, czyli podział na istoty i zwierzęta.
  2. Nieśmiałość to pierwszy stopień do Nieba, czyli Nieśmiałek i Lunaballa.
  3. Słodkie i urocze, czyli Puszek Pigmejski i Pufek.
  4. Rozwalę Ci ogródek, czyli Szpiczak.
  5. Ognisty problem, czyli Popiełek i Salamandra.
  6. Zabawki Trytonów i Tygodniowy pech, czyli Plumpka i Langustnik Ladaco.
  7. Złośliwości nigdy dość, czyli Chochlik Kornwalijski i Bahanka.
  8. Z kartoflem przez świat, czyli Gnom i Wozak.
  9. Czworonożni przyjaciele, czyli Psidwak i Kuguchar.
  10. Sprawdzian.

Klasa II- Podstawa

  1. Lekcja organizacyjna. Powtórzenie wiadomości z klasy pierwszej.
  2. Ahoj, kamraci! Pobawmy się w poszukiwaczy złota, czyli Niuchacz.
  3. Mało pomocni astrolodzy, czyli Centaury.
  4. Szkarłatny pomocnik, czyli Feniks.
  5. Wycieczka na wieś, czyli Kołkogonek i Kudłoń.
  6. Kopytka godne szacunku, czyli Hipogryf i Jednorożec.
  7. Nieme i miłe, czyli Memortek i Świergotnik.
  8. Złoty i wytępiony, czyli Znikacz i Dirikrak.
  9. Powtórzenie wiadomości.
  10. Egzamin.

Klasa II- Rozszerzenie

  1. Lekcja organizacyjna. Jaki stosunek mieli mugole do magicznych stworzeń?
  2. Gromoptak, Rogaty Wąż, Wampus i Pukwudgie, czyli stworzenia z Ilvermorny.
  3. Czym jest niewidzialność, czyli Demimoz i Tebo.
  4. Ogromne stwory, czyli Troll i Olbrzym.
  5. Nudne, ale przydatne, czyli przepisy i regulacje.
  6. Gady, gady i więcej gadów, czyli Widłowąż i Wąż Morski.
  7. Piękne i groźne, czyli wile.
  8. Nowe gatunki stworzeń prosto z Ameryki, czyli Bystroduch i Kozłag.
  9. Powtórzenie wiadomości.
  10. Egzamin.

Program opracowała
Nereida Wengs